yusuf_ Orjinal Mesajı Yazan: 10_delgado_10 Takım İSteği Olan Varsa Lütfen Söylesin kardeş mardinsporun iç saha formasını yapabilirmisin ama lütfen gerçekçi şimdiden teşekkürler
Nevzat_BJK hiçbi formayı yapamıyorum bil.i babam kaldırdı arkadaşlarımın bil. inden girebiliyorum oda kırk yılda bi:(:(
Nevzat_BJK **chelsea pacth isteyen arkadaşım gamemaster arkadaşım yeni bi konuda formaları koydu ordan temin edebilirsin.**
Inanc58 kendini yavaş yavaş geliştiriyorsun.ilk yaptıkların fazla güzel değil.her yapmanda biraz ilerletmişsin biraz daha uğraşarak çok güzel şeyler yapacağını düşünüyorum
emrcnsncr pardon ama ben chelsea kit pack i sen daha özgün yapıyosun ya o yüzden sana söyledim yoksa normalleri bende war ok
John Terry abi şu formaya bi çalışan olmadı yaw , bir çok yerde istek olarak karşımıza çıktı ama nerde forma :(
jesus18 merhaba delgado darkprince yükledigi o fb 2008 cubuklu forma arka plan olarak gösteriliyor buyüzden bmp olarak kaydedemiyorum o formayı. bulabilirmisin. ve bu formaları sen mi? yapıyorsun hangi programlarla?
Nevzat_BJK http://www.resimupload.com/ds547627974_bjk0607byz.html gs 100. yıl formasını uyarlama yaptım