emrcnsncr Orjinal Mesajı Yazan: 10_delgado_10 chelsea pacth isteyen arkadaşım gamemaster arkadaşım yeni bi konuda formaları koydu ordan temin edebilirsin. arkadaş sen daha freestyle (serbest) yapıyosun ya ben ondan istedim senden yoksa orjinaller bende de var
dml333 çok güzel bir forma yapmışsın lakin çok bilindik forma yani herkes bunu yapabilir değişik şeylerle uğraşman gerekir ama yanlış anlama güzel olmuş.
Nevzat_BJK yorum için saol Chelsea formalarını isteyen arkadaşım en kısa zamanda senin formalarıda yetiştireceğim
FIFACI_09 ben bulamadım o yüzden senden istedim sen formacısın diye bulursun die yoksa ben kendi formamı kendim yaparım