Burakjean arkadaşım ilk formalarını incelemiştim ama şimdi kendini gelistirmişsin artık formalar daha da güzel
Nevzat_BJK saolun yorumlar için tmm gsnin 100. yıl formasını da yaparım ama çu anda bil. de fifa 08 yüklü deil photoshop yüklü deil format attım biraz zaman alıcak formaları bitirmem
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: 10_delgado_10 saolun yorumlar için tmm gsnin 100. yıl formasını da yaparım ama çu anda bil. de fifa 08 yüklü deil photoshop yüklü deil format attım biraz zaman alıcak formaları bitirmem Tmm Kardeş;)
qadopcihini 10_delgado_10 BJK lisin galiba bende BJK liyim nese sen bana bu formaları nası yaptığını anlatır mısın acaba??RİCA ETSEM?? MSN ADRESİM:qadopcihini@hotmail.com YARDIMIN İÇİN ŞİMDİDEN TŞK
Nevzat_BJK arkadaşlar bundan sonra size forma yapamayacağım ve bir yardımım dokunamayacak malesef.Babam bilgisayarı okulların açılması sebebi ile kaldırıyor:(:(:mad:
SanLiUrFaLi Orjinal Mesajı Yazan: 10_delgado_10 Şanlıurfa: dostum eline saglik süper olmus ama eksigi var bunun gögüs reklami nerde ya? onu da ekleyebilirmisin rica etsem? Ülker Yada ColaTurka olabilir..:)