yusuf_ kardeş mardinsporun iç saha formasını yapabilirmisin ama lütfen uyumlu yap şimdide teşekkürler
Nevzat_BJK kardeş ben orjinal forma yapmıyorum kendim uydurduğum stilde yapıyorum bide benim kolum kırık sol kolum solağım bide çok güzel olmuyo yaptıklarım istiyosan mardinspora bi çubuklu yapıyım?
SanLiUrFaLi slm nevzat_95 formalarin cok iyi senden istegim sanliurfaspor'un formasini yapabilirmisin?
fisso Orjinal Mesajı Yazan: Nevzat_95 tmm kardeş yaparım nası bi şey istiyosun? olabildiğince orijinal
SanLiUrFaLi Orjinal Mesajı Yazan: 10_delgado_10 gerçek formasını yapamam ama istediğin sitilde yaparım tamam olur zaten renkleri belli sarı yesil logusunu da netten bulabilirsin brezilya forma stilinde olabilir yada ne bilim kafana göre takil :))
SanLiUrFaLi slm 10_delgado_10 renkleri sari yesil logusunu da websayfasindan bulabilirsin brezilya forma stilinde olabilir simdiden tsk.ha bi istegim daha var galatasaray ile ilgili bir kac fantasy forma yaparmisin??
SanLiUrFaLi slm 10_delgado_10 renkleri sari yesil logusunu da websayfasindan bulabilirsin brezilya forma stilinde olabilir simdiden tsk.ha bi istegim daha var galatasaray ile ilgili bir kac fantasy forma yaparmisin??
Nevzat_BJK flood yapma bir daha tmm yaparım ama şu anda bilgisayarımda sorunlar var virüs fln sürekli kendine reset atıyor onun için format atıyorum formattan sonra ilk işim senin formaları yapmak;)