.Hakan. bnm vardı silinmiş yorumum nası oldu anlamadım neyse geliştir kendini sürekli aynı desen üzerinde çalışma yenilerini çiz.
Nevzat_BJK abicim yorum bile yazmıyosunuz 500 küsür kişi bakmış 10 tane tuşa basmaya mı üşeniyosunuz?