Nevzat_BJK Arkadaşlar kendim yapmış olduğum bjk forması Başka takımlara yapacağım formaları da koyacağım
Nevzat_BJK **Çalışarak geliştireceğim kendimi eğer güzel olmamış demenin sebebi gerçeğe benzememesi ise ben kendim yaptım yani orginal forma bu deil **
xenoa çok dandik olmuş bence çok çalışman lazım ama yaşın ufakmış ilerde daha iyi şeyler olur kolay gelsin emeğe saygı
Nevzat_BJK xenoa abi sen neyi beğenirsin Allah aşkına avrupa yakasını beğenmedin formaları beğenmedin osss kadreş sende saol
No_FeaR_GS güzel çalışma fakat çok acele davranmışsın formalarda bence üzerinde epey bi uğraş sonra afıstık gibi bi forma patlaT!
BlackMoney bence fistik yazıcaktı afistik yazdı formaların güzel ama gs çubuklu forması siyah üzerine deil...
Nevzat_BJK fıstık olabilir... kardeş ben kendi uydurduğum sitillerde forma yapıyorum:d yani gerçekte olan formalar deil bunlar
qadopcihini arkadaşlar bende forma yaptım ancak yönetim kabul etmedi ve siteye eklemedi ama şimdi fifa 08 için isim düzeltme yaması hazırlıorm formaları göndermemi istiosanız msn adresim:qadopcihini@hotmail.com
xenoa şaka yaptım güzel kardeşim :) emeğe saygı güzel şeyler yapıosun devam et dahada güzelleri olur demek istiyorum :)