Offline ***Böyle bi yamanın olması imkansız arkadaşlar hiç uğraşmayın oyunun kod yapıyısyla alakalı bişi bu sizlere tavsiyem shader3.0 destekli güzel bi kart almanız hepsi bu saygılar...***
osi_alex Arkadaşlar pes 2008 çıktığı ilk zamanlarda çok sevdim en iyide oynamak için gittim iyilerinden bir ekran kartı aldım. Yoksa bu yama falan çıkacağı yok bence eğer paranız varsa EKRAN KARTI alın derim
kizkulesi01 Bencede Stad Yamasi Yapanlar bence Urassalar bunun uzerinde yapabilirler Stad Yaptikdan sonra ustune Animasyonlu Bir seyirci koysalar iyi Olur Ama Bence Yakinda Cikar Tskler.....