abi pes 2008 de low medium ayrıcalığı yapıyolar..
örneğin ve bunların en önemlisi PES 2008 oynarken seyirci ve yedek klübesi yok defanstan hemen top geçiyor
yani herkes artık KONAMI den soğumaya başladı benim yeni oyunum EA SPORTS-FİFA 2008 en azından onlar bööle yapmıyolar...
Bir pes fanatiği olarak bu oyunda ne kadar büyük hatalar ve değişmesi gereken şeyler var yazmak istiyorum. Şu allahın belası faullerden başlamak istiyorum. Neden bu oyunda yıllardır faul derecesini seçme, kart derecesini seçme gibi kolaylıklar yok. Oyun bu kardeşim oyun ya!! bu kadar faul olurmu!! O beğenemediğimiz fifa 98 de bile koyuyodu bu seçeneği. İkinciside şu rezil içerik!! Özellikle pc için oyuna adam gibi içerik şart. Lisansları alamıyosan zaten yamalarla hallediliyo herşey. Ama adamlar o kadar baştan savmaki bu konuda. 10 yıldır hep aynı saçma içerik. Şampiyonlar ligi benzeri bişey koyun maç zamanını seçmeyi bize bırakın! bari bunu yapın! Bakın fifa07 ye menejerlik koymuşlar ya!! alt yapıdan adam bile çıkarabiliyosun. Utan konami utan!!! Çok fena kustum rahatladım arkadaşlar. Herkese slmlar