Orjinal Mesajı Yazan: gkan
Orjinal Mesajı Yazan: Black God
Yanlız gökan şunu söliyim , 2. lig takımları falan çok gereksiz olmuş bence usta , oyunda eksik o kadar çok avrupa takımı varki..
+ 17 takımında tezahüratları olacak demişsin , demektirki bu barca - real madrid , chelsea - arsenal maçlarında bile türk tezahüratları duyucaz , bence çok aşırı olmuş , bu mükemmel gözüken yamanın , tek kötü yanı bence
Sağolasın öncelikle Enes.Seninle ne zamandır konuşamıyordum.Şimdi yama türkiye ligi ile ilgili olduğundan en mantıklısı lig a nında olması zaten diğer yamalarda dediğin özellikleri bulabilecek isteyen...
Tezavuratlara gelecek olursak hex kodlarıyla düzgün bir biçinde oynama yaptım.Yani ne barça ne milan kendi tezavuratlarından biey kybetmediği gibi değiştirdiğim bazı avrupa takımlarınında da türk takımlarının tezavuratı çıkma gibi bir ihtimali yok...
Ya aslında o tezahğrat id lerini exe den değiştirmek için bi prog vardı eskiden , şmdi takip edmiyorum , ama kalbur altı taraftarı olan takımlara ayrı tezahürat koyma bence genede , hani bi bursa , bi kayseri tamamda , ort sınıf takımlara ortak tezahürat gide rmeela , saldırın saldırın bu taraftar için saldırın , gibi ortak tezahüratlar
kolay gelsn dostm