Yanlız gökan şunu söliyim , 2. lig takımları falan çok gereksiz olmuş bence usta , oyunda eksik o kadar çok avrupa takımı varki..
+ 17 takımında tezahüratları olacak demişsin , demektirki bu barca - real madrid , chelsea - arsenal maçlarında bile türk tezahüratları duyucaz , bence çok aşırı olmuş , bu mükemmel gözüken yamanın , tek kötü yanı bence