Life. **abi bence kötü olmuş hiç benzememiş lincolne diğer yaptıın lincoln daa iidi yinede tebrikler**
marcos68728 yorumun için tşkr.bazı arkadaşlar gözlerini beğenmiyolardı oonlar için yapmıştım beğenmezlersen zaten linki fln vermiyecem.
Muzzi_21 bence ahmet dursuna daha cok benzemiş hem lincoln artık kısa saclı,ama yine de emegine saglık....
Life. **umutalintas anladık tamm emeğe saygı-sağlık bir mesajda sölersin olur biter flood'a gerek yok**
serginho_20 Orjinal Mesajı Yazan: Alexandrea Pato umutalintas anladık tamm emeğe saygı-sağlık bir mesajda sölersin olur biter flood'a gerek yok takılmış olabilir arkadasım;) güzel olmus ilk lincoln facei bence son olarak yayınladığpın face ilk face gibi;)
marcos68728 buraya taşıyorum düzenlemeler yaptığım face i buda download linki burdan indirebilirsiniz. http://rapidshare.com/files/87572870/L__304_NCOLN262612.rar.html