marcos68728 bakalım beğenecekmisiniz????bu arada yorumlarınızıda bekliyom:) (yeni düzenleme yaptım son sayfada bakalım onu beğencekmisiniz:).) lincoln
Fenerlea Pes 2008 e su ana kadar yapilan en iyi Lincoln face. Fakat gözler fazla kIsIk gibi. Onlari da düzeltirsen tam olacak. Bu arada Download linkini de bekliyoruz.
marcos68728 öncelikle beğendiğinize sevindim gözlere update yapcam ve en kısa zamanda linkide vercem.
marcos68728 bildiğiniz gibi lincoln face i olmayan bir oyuncu ben bu yüzü yaparken winhex ve optionsfile check tools u kullanarak yeni bir face texure yeri oluşturdum ve öle yaptım.inş anlatabilmişimdir.
marcos68728 gözleri orjinal fotoğraftan aldım ve aynı şekilde koydum biraz oynama yapınca bozluyo o yüzden en fazla bu kadar oluyo.
marcos68728 burdan indirebilirsiniz. http://rapidshare.com/files/84058030/L__304_NCOLN2626.rar.html Not:yorumlarınızı esirgemeyiniz.lütfen emeğe saygı.
Darkmute YORUMUMU ESİRGEMİYORUM VE DİYORUM Kİ VERDİĞİN ADRESTE FERNANDO TORRES İÇİN FACE ÇIKIO...:cool:
Barrett imageshack'e upload edip koyabilirsin mesela..sen de flood yapmazsan iyi olur bu arada ;) :cool: Bu arada çalışman güzel olmuş kardeş eline sağlık :)
marcos68728 sitede bir karışıklık olmuş herhalde ama yeni linki koydum ordan rahatlıkla indirebilrisiniz.
Darkmute Orjinal Mesajı Yazan: kvvtmra imageshack'e upload edip koyabilirsin mesela.. DERKEN o siteyi biliomda oraya girdiğimde nereye tıklıcam onu sölersen
Barrett Orjinal Mesajı Yazan: aKDINHO Orjinal Mesajı Yazan: kvvtmra imageshack'e upload edip koyabilirsin mesela.. DERKEN o siteyi biliomda oraya girdiğimde nereye tıklıcam onu sölersen Siteye girince karşına çıkan ekranda image radio butonu seçili olur zaten..Deilse seç..Sonra gözat'a tıklayıp upload etmek istediin resmi seç ve "host it" butonuna tıkla..Ardından upload ettiin resmi ve bikaç url gösteren bi ekran gelicek..Ordan forumlar için olan url lerden birini kopyalayıp mesajına yapıştırırsan resmin mesajında gözükecektir..