noiraigle1903 başlangıç : sabah uyanış saatimm bitiş : uyku waktim ;) yaklasık 12 saat basındayım :))
Pierre Van Hooijdonk Okul zamanı hafta içi sınav yoksa 3-4 saat sınav varsa ya hiç yada 1 saat. Hafta sonları Cumartesi sabah 8:00-13:00 arası pazar 6 saati geçiyorum.:)
celtic08 **bi kere man.city ile 13 saati geçmiştim ama artık o kadarda zevk almıorm fm 2009 u dört gözle bekliorm**;)
theluckyman yha bn de sınavlar yoksa rahat 2 saat oynarım bazen sınavlara bile çalşmam ... ama kötü bi alışkanlık