Cristiano_7_17 bende yeni basladim. cook zevkli :D.. 4-6 saat felan ayiriyorum :D real madridle onuyorum,, takima nihat ve vagner love'i aldim takim tmmdir :D
Mert__ eskiden cok oynardım bende ama artk baydı herseyi yaptm cunku sktı..2009 bekliorm dort gozle..:rolleyes:
yunuschav_17 ben bır gırdımmı 2 ila 4 saat arasında oynarım eskıden cok daha fazla oynardım ama artık bende 09 u bekllıyom
srommels yaw sormayın beyler rüyamda maç yapıp kaybediorum uyanıorum rahatlıorum nası işse, bazen günde 9 saati buluyorum. bazen 12, nadirende 15 lere varıyorum. Ben bağımlı mıyım :S
Ronaldinho 80 Orjinal Mesajı Yazan: umut.25 fm yatar kalkar oldum gunde en az yazılı olmadımı 6-7 saat oynuyorum Rüyandada FM maçlarımı görüyorsun???
umut.25 arada sırada eger cok sınırlenmıscem yenıldıgıme rüyamda onun hesapını yapıyorum acba yanlıs taktıklemı cıktım nıye yenıldım:)
Ronaldinho 80 Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Cumartesi sabahı 10.30 da açtım pazar sabahı 6.30 da kapadım. Var mı ötesi ? :D Kaç Maç yaptın yada kaç sezon oynadın??:confused: :p
TuNdRaLoWeR Crash dumps'tan kurtulamadığım için ortak kariyer veya turnuvalarla yetiniyorum,eğer ki halledersem en az 2 saat..
Asmim 16 saat sigara da oldumu degmen keyfime ünide rahat ama yazın staj olduundan 6 saati gecemiorum...yani anlıcaaanız bir günde 1 sezon bitiyo transfer sezonunu uzatırsam ki en cok onun manyagıgım anca oluo