xremo formalar güzel beko ile puma amblemi biraz daha yokarda olsa dahada iyi olacak. Turkuaz formada gerçekten çok iyi
muratgungormez Orjinal Mesajı Yazan: oktaycemx çok mu kötü kimse yorum yapmıyor? yani evet biraz kötü bence,ilk syfada arkadaş ilhan mansızın kırmızı formayla bir resmini vermiş olay budur!
No Username ggs de formalar '' unnamed_7600.bin '' den sonra başlıyor oradan istediğin takımın formalarını bulabilirsin.
landy_land beyler zahmet olmazsa trabzonspor'un yeni çizgili formasini yapabilirmisiniz? bulursam birazdan forma resmini koyacagim.
landy_land sporx'ten resim buldum sayfa nin alt kosesinde galeriden bakabilirsiniz. http://www.sporx.com/detail.php?Type=1&kategori=29&takim=116&go=95615