tmac23 hayır beşiktaşın siyah formayı kırmızıya çevirip reklamı deiştirmiş arkadaş.öncelikle beşiktaşın kullandığı kırmızı böyle diil bu daha çok kırmızı değil bordo olmuş.ben kullanmam ama emeğine saygı
No Username arkadaşım bjk nin kırmızı forması aynen böle sen şimdiki siyah formayı kırmızıya çevirmeye çalımışsın ve çevirememişsin olsun emeğe saygı yapacaksan bu formayı yap
ScRyedd Arkadaşım güzel olmuş ellerine sağlık . Yanlız "ColaTurka" Reklamını "Beko" Yaparsan daha hoş olur ;) Yukarıda arkadaşımız örnek resimler koymuş.
hasan57. Orjinal Mesajı Yazan: oktaycemx çok mu kötü kimse yorum yapmıyor? kardeş ilhan mansız ın resmi var yukarıda o resimde reklam şeyi beko sende beko yapsan daha ii olur
krmtt böle bişi herhalde umarım kızmazsın oktaycemx senden alınıtı oldu biraz ama :P 2 dk da değiştirdim kendi istediğim gibi arkadaşlarda yaralansın istedim dileyen olursa
oktaycemx Orjinal Mesajı Yazan: krmtt böle bişi herhalde umarım kızmazsın oktaycemx senden alınıtı oldu biraz ama :P 2 dk da değiştirdim kendi istediğim gibi arkadaşlarda yaralansın istedim dileyen olursa Önemli DEğil Saol. Buda Beyaz Forma. BaŞka İstediğiniz bişey varsa söleyin arkadaşlar.
tmac23 Orjinal Mesajı Yazan: oktaycemx Orjinal Mesajı Yazan: krmtt böle bişi herhalde umarım kızmazsın oktaycemx senden alınıtı oldu biraz ama :P 2 dk da değiştirdim kendi istediğim gibi arkadaşlarda yaralansın istedim dileyen olursa Önemli DEğil Saol. Buda Beyaz Forma. BaŞka İstediğiniz bişey varsa söleyin arkadaşlar. iyi güzel dostumda ben daha önce yapmıştım zaten burada http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=99054&pagenumber=1&perpage=10
No Username Buyrun arkadaşlar bjk 100. yıl kırmızı forma umarım beğenirsiniz. Ben bunu paintten yaptım forma tasarımında uzman arkadaşlar tarafından elden geçirilmesi lazım ve bjk nin pes 2008 deki ID sini bilmediğim için oyundan görüntü alamadım bir arkadaşımız oyun içi görünrü koyarsa gerçektende güzel olur.
sergenyalcin1903 kardeş formalar çok güzel bjknin beyaz forması öyle deil karakartal35 in yaptığı formayı elden geçirirsen çok iyi olur