trapdoor SE Sesler çoğu yerde patlama yapmış başındaki reklam işi hiç olmamış keşke birazdaha kaliteli bir mikrofonla kayıt etme imkanın olsaydı... kendi düşündcem bu arkadaşım...
sahin64 arkadaslar Allah rızası için şu afs explorer programına ait bir link verinde yukleyeyim. afs olmadan spiker yukleyemem değil mi????? :(((
hhyx işte link .nasıl bulamadıysan :confused: http://files.filefront.com/PES3+AFS+Explorer+32/;3576453;/fileinfo.html
karayelm ben bunu yükledim olmadı bi daha deneyim bakalım ha bende hiç spiker yoktu ama demo deil orjinal oyun ama spiker kayboldu bunu yükledim olmadı inş bu sefer olur:D
belki_8222 Mahmutların Taşkını full spikerimiz ne oldu? :) cevaba da razıyız a-) yolda geliyor b-) yollar tıkalı gelmesi uzun sürer c-) yola çıkacağım sırada motor yandı d-) yola çıkacak halim yok
mucofb54 abi pesturka nın eklentisi değil dime çünkü pesturka çıktıktan sonra spiker updatesi çıkacak demişlerdi bu o mu yani???
Life. **bence pesturka updatede taşkınMahmudun %100 spikeri çıkmayacak heralde yalan oldu yada %100 yaparız diye belki başkasını bulurlar**
belki_8222 :mad: taşkın seni protesto ediyor demo2 yi de siliyorum english spiker ile oyuna devam sana başarılar:mad: :mad: :mad:
pasa_mahmut kardeş paylaşım için sağolasın fullde bizi ne bekliyor bilemiyoruz youtubeye verdiysen görüntüleri açılmıyor türkiyeden başka biyere verebilirmisin ;)