Kin_ittifak beyler size yardımcı olarabilirim tabi izmirden benim evimde iyi bir microfon behringer b2 pro 300$ bi microfon normal bir mixer ve kaliteli bir ses kartı maudio delta 1010lt var türkçe yama yaparken temiz kayıt alabilirim. tabi musait oldugum zamanlarda.yapmak isteyen arkadaslara
halikarnas1970 Bişeyleri gerçekçi olsun diye zorladıkça, ortaya başka şeyler çıkabiliyor maalesef, tıpkı maç başlangıcındaki gereksiz dijitürk reklamı gibi... Gerekisiz bi zorlama olmuş bence...
gs_fiver Orjinal Mesajı Yazan: halikarnas1970 Bişeyleri gerçekçi olsun diye zorladıkça, ortaya başka şeyler çıkabiliyor maalesef, tıpkı maç başlangıcındaki gereksiz dijitürk reklamı gibi... Gerekisiz bi zorlama olmuş bence... reklam konusunda arkadas haklı, we turka'da da vardi o reklam, iyi olmuyor bence de. Girisler reklam yerine baska birseyle doldurulabilir..
sedax bence süper eline sağlık ayrıca ses de tam spiker sesi gerçekte de bu işi yapmayı düşün bence:D
error_196 ya bende sormuo isim nası kaydediğim falan die seçiorum ecxret yabtıımm dosyayı direk yüklüo hiç sormuo adını falan direk yüklüo nere yüklediide belli deil napçam:(:(
ceza14 ellerine sağlık sesin gerçekten gidio bu işe önemli olan da bu ztn,ama ne zaman çıkacak önemli olan o.
tito1905 abicim yapma sen spiker falan yazık milletin kulagına en azından sen konuşma sestonun cok kotu kaç yasındasın bilmiom ama cok kötü sesin başka biri sunsun yada sen yapma daha guzel spikerler war ugrasamazsın ztn tutulmucak ugrasma pesturka ya girmen bile senn için buyuk bi şans o yamayı yapanlar seni nasıl aldı anlamıom