nouman_cr9 Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami Orjinal Mesajı Yazan: nouman_r17 ben atletico ile bi kariyerimde 92 puan ile 2. oldum.birinci 92 puanla barca oldu averajla sampiyon oldular:( o durum çok kötüydü:)bir beraberlik bile şampiyon olabilirdin. aynen kardes ama buda büyük basarı bence :) saten ilk sene yapmıstım bunu uefa da da yarı finalde elenmistim:(
TuNdRaLoWeR oooo namağlup şampiyon olmak demek süper bişiii....yiyosa İSPANYA-İNGİLRERE veya SERİ A da namağlup şampiyon ol:D
D.V.S 7 Daha nağmalup şampiyon olmak Football Manager 2008 de nasip olmadı ama Football Manager 2007 de nasip olmuştu. Serie A'da Milan'la hiç yenilmemiştim... :D:D
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: Football Manager Daha nağmalup şampiyon olmak Football Manager 2008 de nasip olmadı ama Football Manager 2007 de nasip olmuştu. Serie A'da Milan'la hiç yenilmemiştim... :D:D ilk yılmı yoksa ilerleyen yıllardamı
mr_oy bende fenerle 1. sezonumda 68:) ikinci sezonumda 78:cool: üçüncü sezonumun yarısındayım puanım 29:(
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami Orjinal Mesajı Yazan: Football Manager Daha nağmalup şampiyon olmak Football Manager 2008 de nasip olmadı ama Football Manager 2007 de nasip olmuştu. Serie A'da Milan'la hiç yenilmemiştim... :D:D ilk yılmı yoksa ilerleyen yıllardamı galiba 2022'ydi... :D:D
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: MaddDogg ben hep 1-2 mağlubiyetle şampiyon oldum :D rekor puanım 84 Espanyol'la seninkide iyi başarı.ispanya ligi zordur.
Spawn_LP beşiktaş la son hafta kazanıp galatasaray la aynı puanla ama averajla şampiyon oldum! son maç gs ileydi 85 er puanımız vardı en çok zorlandığım sezon oldu!
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: SerseriSpawn beşiktaş la son hafta kazanıp galatasaray la aynı puanla ama averajla şampiyon oldum! son maç gs ileydi 85 er puanımız vardı en çok zorlandığım sezon oldu! bende aynı olayı trabzonspordayken beşiktaşa karşı yaşadım:)