Gay Aytu ben mancester unitedle 82 puanla 2 sırada bitirdim 1.Chelsea 87 2.Manchester United 82 3.Liverpool 81 çok zorlu bi maratondu :D
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: tevezgdk ben top playerde fbyle 3.sezonda 101 puan topladım bir beraberlik mi aldın sadece.walla bravo
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: aytu. ben mancester unitedle 82 puanla 2 sırada bitirdim 1.Chelsea 87 2.Manchester United 82 3.Liverpool 81 çok zorlu bi maratondu :D ingiltere ligi zordur zaten:)
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: karems ortak kariyerde barcelona ile 95 puanla şampiyon olmuştum. seninde puanın yüksekmiş
RetRo_80 Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami Orjinal Mesajı Yazan: tevezgdk ben top playerde fbyle 3.sezonda 101 puan topladım bir beraberlik mi aldın sadece.walla bravo birader top playerde demiş yani pes oyununda 101 puan toplamış yani fm de değil bu yüzden boşuna tebrik etme
mustang17 fb ile 85 puanla şampiyon oldum gol ise 95 di şu an 2016 yılındayım ve hiç bir futbolcuyu tanimiyorum:D
nouman_cr9 ben atletico ile bi kariyerimde 92 puan ile 2. oldum.birinci 92 puanla barca oldu averajla sampiyon oldular:(
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: nouman_r17 ben atletico ile bi kariyerimde 92 puan ile 2. oldum.birinci 92 puanla barca oldu averajla sampiyon oldular:( o durum çok kötüydü:)bir beraberlik bile şampiyon olabilirdin.
Matias Ariel Fernandez **Valencia ile 38 maç ta 37 galibiyet 1 beraberlik aldım..112 puanla bitirdim rekor kırmıştım:Dşu an 2013 teyim silva,villa ve zigic var eski takımdan sadece:Dforvetimde adriano--villa..Not:Adrianoyu transferde takasta aldım..**