zlatan85 dostum bütün logoların süper... bir ricam olucak... bana turkcell süper lig hd logosunun 32x32 sini yaparmısın...
matrix52 senden bi isteğim olacak biraz fazla ama pesfan uyumlu 64x64 ingiltere ispanya ve italya ligi hd logoları yaparmısın ?
berkant123 Orjinal Mesajı Yazan: matrix52 senden bi isteğim olacak biraz fazla ama pesfan uyumlu 64x64 ingiltere ispanya ve italya ligi hd logoları yaparmısın ? Evet ya yaparsanız çok makbule geçer
38_YUNUSO_38 meErty abi şunu yaparmısın bide rica etsem lütfen şu logo ekleme ayrıntılı bi anlatsan araştırdım forumu o_text de 0_535,0_536 açın importalyın demişsin açtım gs,fb logoları var sadece senin yaptıgın yamadaki logolar yok ya yanlış baktım yada unkown numarası degişik şimdiden teşekürler ...
doganayakbab Evet ya bende Liverpool,Cehelsea,Newcastle,Tottenham,Everton gibi Primier Lig ve Bundesliga takımlarının Logoları yok bide