mert abi tamam logoları yolluyorum çünkü biz bela81 ile ortağız :rolleyes:
Abi bunları pes6 ya yani pesfan uyumlu olmasada g.g.s. ile ekleriz yeterki yap...




ABİ YETERİNCE BÜYÜK BOYUTTA WERMEYE ÇALIŞTIM BÜYÜK LOGOLARI KÜÇÜLTÜNCE BOZULMUYOR AMA KÜÇÜK LOGOYU BÜYÜLTÜNCE BOZULUYOR AMA ABİ BÜYÜLTME Eğer küçükse werdiğim logolardan bi kaçı büyük bulmaya çalış en kısa sürede bekliom çok lazım Hmen yapacağını biliyorum ii çalışmalar mert abi..:rolleyes: