Orjinal Mesajı Yazan: _M e E r t y z_
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: C.Ronaldo10
Kardeş Çalışmalarını Çok Beyendim:)İstek Alıyormusun
Yok kardeş PESTURKA TSL 08 yamasında kullanılack logolar bunlar.Önceden bi görün istedim.O yüzden istek almıyorum ;)
Peki Almanya Ligindeki Takımların Logoları Hazırsa Koyabilirmisin?