Orjinal Mesajı Yazan: ossss
Beyler artık bi şekilde halledersiniz o işi.Çıkardığımız patchle belki bişeyler yaparız.Bu arada buyrun gökhan zan.Patch için bi face daha.Üstünde biraz daha çalışılacaktır.

Gökhan Zan çok yaşlı olmuş.Biraz gençleştirirsen daha güzel olur.Bu arada ilk yaptığın tello facesi bence daha güzel olmuş.
Yalnız genel olarak güzel faceler ortaya çıkarmışsın.Türkiye ligine ağırlık vermen en iyi yanın.
İstek almadığını biliyorum fakat Deivid'i bir denesen iyi olur.Çünkü forumda onu yapanı pek görmedim.nedeninin ise yapılması zor bir face olmasından kaynaklandığını düşünüyorum.