ossss Orjinal Mesajı Yazan: YoungCity_BlackMoney facelerin çok güzel ellerine sağlık bi de ümit karanı yaparmısın?? Yorumun için sağol.Ümit Karan'ı Galatasaray'lı67 arkadaşımız yaptı.Çıkacak olan patch'te yapmş olduğu o facede var.
bysoner hepsini çok güzel yapmışsın gerçekten harikalar patchi merakla beliyoruz...patch çıkınca oyun çok güzel olacak
wadewade Orjinal Mesajı Yazan: soner05 hepsini çok güzel yapmışsın gerçekten harikalar patchi merakla beliyoruz...patch çıkınca oyun çok güzel olacak bu arkadasımmn dedıklerın hepsıne katılıyorm ltfen ne zmn cıkcagını soleyın
galatasarayli67 15 tatilin ilk haftasında çıkmasını planlıorz. patch euro 2008.ama euro 2008 haricinde yaptığımız tüm faceler ile çevirdiğimiz ve yaptığımız tüm stadlarda olucak;)
ossss Buyrun beyler.Dershaneden arta kalan zamanımda tello ile uğraştım.Yarın tatil diye rahat rahat yaptım.
Simon21 Orjinal Mesajı Yazan: ossss Buyrun beyler.Dershaneden arta kalan zamanımda tello ile uğraştım.Yarın tatil diye rahat rahat yaptım. Usta bence biraz daha uğraş çünkü fazla benzememiş
bysoner Hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık rica etsem lincoln faceinide yapabilir misin? Kısa Saçlı halini daha seviyorum yapabilirsen sevinirim şimdiden teşekkürler
ossss Beyler yorumlarınız karşılığında bi update hazırladım.Gözleri birbirine yakınlaştırdım ve kaşları yukarı kaldırdım.Şimdi nasıl olmuş?