mo6161 abi biraz salliyabilirsin ama sen o 400 milyon budjeyi nerden aldin sadece o soruyu cevapla.. hem ronaldinho aguero riquelme yi almissin, hemde 400 milyonun kalmis.. kardesim ben 4 sene arka arka ya S.L. kazandigimda zor 400 milyonu alabiliyorum..
Y_I_G_I_T Orjinal Mesajı Yazan: gutku NERDEN ALDINI SÖLEYİM FM DATA EDİTÖR PROGRAMINDAN YAPMIŞ ORDAN OYUNU KENDŞNE GÖRE AYARLION doğru söylüyor
pit1046 http://img205.imageshack.us/my.php?image=fmksronaldinhogr6.png arkadaşım uzun zamandır ronaldinho sende sanırım ama süper ligdeki bir takımın oyuncusu nasıl oluyorda BİR İNGİLİZ MAÇINDA OYUNDAN ATILIYOR VE CEZA BÜTÜN İNGİLİZ MAÇLARI İÇİN GEÇERLİ OLUYOR süper ligin ingiltereyle bir bağlantısımı var ??? :D
gulenserkan ronaldinho yu barcelonaya girip ordan kovdum ama ben alamadım once valencia aldı ordan da kovdum ama gene alamadım arsenal aldı ordan da kovdum eeeeee sonunda aldık artık bedeva yani para felan vermedim
Sergio Ramos **Sen çocuk mu kandırıyosun ne kadar kovarsan kov Ronaldinho, Daniel Alves, Agüero Kayseri'ye mi kaldı biz enayi değiliz herhalde senden daha iyi FM biliyoruz. Bizi bunlara inanacak kadar salak sanma. Kendini rezil ettin şimdi yalanlarınla.**
edjr ben anelka'yı fenerbahçeye kaç sezon sonra zorla aldım bu adam kayseriye kimleri getirmiş.o zaman takımı nasıl oluşturduğunu anlatta bende bişeyler yapim.mehmet topuzla gökhan ünal'ı 250 milyon $'a falan sattın sanırım
erenakhan amma salladın ''toksin''.mehmet topuz ılk sezonda 4m gokhan unalda en fazla 7.5 m edıo.zaten sonra gokhan unalın sozlesmesı bıtıyo ve sozlesme yenılemıyoo...
mahtan ronaldinho yu 70000 maaşla oynatabilen ilk insan sensin o zmn seni tebrik ediyorum.başka sitelerde yapsan neyse ama ustaların yanında yapman hoş olmuyor inat etme bence.2016 yılındayım 2010 da juventusa zor aldım ronaldinho yu
sekocanevanes arkadaşlar eger bu futbolcular boşta kalmışsa alabilir.... ama daha birinci sezonda ronaldinyo gelir mi s... gelmez :D
sanma_3 Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren insan sallarda biraz usturuplu sallar bea kardeşim:) [B:) :D:D:D
Asmim yaw serkan kardes harbi saglam sallamısın ama kimse yutmadı..bende seninle aynı sezonda anca engeelar ve vranjes i alabildim yıldız olarak..gökhan unal s.ktirdi gitti zaten..ilksezonda kupaların hepsini alsan bile o adamlar gelmez..neyin peşindesin sen
pesciemre Orjinal Mesajı Yazan: erenakhan amma salladın ''toksin''.mehmet topuz ılk sezonda 4m gokhan unalda en fazla 7.5 m edıo.zaten sonra gokhan unalın sozlesmesı bıtıyo ve sozlesme yenılemıyoo... arkadasım adamın yazdıgını dogru durust okumadan neden suçluyon. adam 250 milyona satmış dememiş.O adamları aldıgına gore o iki oyuncuyu 250 milyona sattı galiba demis Lütfen yazılanları dogru durust okumadan yorum yapmayalım
pesciemre arkadaslar şampiyonlar ligindeki grubu dikkatimi cekti kayserili pastırmacı arkadasın juventus chelsea ve valencia benim bildigim juve ve chelsea 1. torba takımları ikisi aynı grupta oynayamaz ama juve ikinci lige düsünce gerilediyse bilemem tabi
onur694 Orjinal Mesajı Yazan: pit1046 http://img205.imageshack.us/my.php?image=fmksronaldinhogr6.png arkadaşım uzun zamandır ronaldinho sende sanırım ama süper ligdeki bir takımın oyuncusu nasıl oluyorda BİR İNGİLİZ MAÇINDA OYUNDAN ATILIYOR VE CEZA BÜTÜN İNGİLİZ MAÇLARI İÇİN GEÇERLİ OLUYOR süper ligin ingiltereyle bir bağlantısımı var ??? :D ewt bu dikkatimi çekmemişti dogru tespit ama bunada cevabı vardır heralde:p
prisonguard Yav hoca sallamayın allah askına bosta olsada gelmez.Ben kotu boklu dos santos ile bojan'ı madrid ile chelse'ye alamadım da hayatta inanmam zaten kimsede inanmıyo bende fm 2005 de olmustu boyle adamı elestrip kovmustum lampard'ı adam jubile yapmıstı yani bilmiyorum ben bi oyundada inanmazsınız 2005'de ama cok seneler sonra o zman gencler tabi aldım bunları bostan turk vatandası oldular kayıtlı oyun bozuldu ama cok zor bi oaly arkadasın dedidi chelsea diyom 14 milyon yıllık veriyom gelmiyo herifler ne diyon sen bea :):):):):):):)
prisonguard Al buda benim kadrom 1.Petr Cech 2.Serdar Kurtulus 3.John Terry 4.Marcelo 5.Carvalho 6.Modric 7.Wrigth Philips 8.Banega 9.Lampard 10.Drogba 11.Seva Boyle bise de inanalı be kardesim bizde besiktaslıyız yane :)