Ya evet birincisi frikikler çok kötü. Adamlar mesafe tanımaksızın takıyorlar doksana. Birde oyunun gerçekçilikten uzak olduğunu düşünüyorum. 30 dakikalık bir maç yapıyorum. Maç süresine göre oyun zekasının değişmesi gerekirken maç bitiyo 4-3, 5-4 gibi onu da ben atmıyorum çok fark olmasın diye. Çok kolay gol atılıp çokkolay yenilio.