oyundaki dengesizlikler bazen tavan yapıyor,PES6 dada böyleydi,mesela çok zorlandığınız bir maçta 10 kişi kalın (çok ciddiyim),karşı takım size daha fazla yüklendiği için özellikle kanatlarda çok boşluk veriyor ve 10 kişi olmanıza rağmen farklı kazanıyorsunuz,deneyiniz ;)
ayrıca şu kendini yere atma olayını hala yapabilmiş değilim,hangi tuşlar olduğunu bilmiyorum tam olarak :(
bende master lig oynarım hep..genelde ligin tabanına vurmuş takımlar gelir bana patlar,maçlar 5-4 falan biter,ama lakin bir bjk yada gs ile oynarım 7-8 fark atarım oyun buna müsade ediyor yani (her zmn top playerda oynarım) :):)