Orjinal Mesajı Yazan: esesli_ates
biz ES ES ler olarak ESKİŞEHİRSPOR un olmadığı bi oyun bize zevk vermiyor.nasıl bi gs lı gs ın olmadığı oyundan zevk almıyorsa bizde alamıyoruz. orada bir SERGEN YALÇIN bir COŞKUN BİRDAL gibi oyuncularla ve orjinal nike formamızıla oynamak istiyoruz bu işten anlayan biri hiç değilse ESKİŞEHİRSPOR u yaparsa çok iyi olur.
Seni çok iyi anlıyorum bende Eskişehirliyim olmasını isterim ama herşeyi beklemeyelim araştırıp kendimiz yapalım...