biz ES ES ler olarak ESKİŞEHİRSPOR un olmadığı bi oyun bize zevk vermiyor.nasıl bi gs lı gs ın olmadığı oyundan zevk almıyorsa bizde alamıyoruz. orada bir **SERGEN YALÇIN bir COŞKUN BİRDAL ** gibi oyuncularla ve orjinal nike formamızıla oynamak istiyoruz bu işten anlayan biri hiç değilse ESKİŞEHİRSPOR u yaparsa çok iyi olur.