yalnız bu yamada garip ve komik bir hate var!her şşey ii güzel hoş ilk round maçlar bitiyor grupta ikinci maçlara dönmeden grup murup kalmıyor kafasına göre 2. tur eşleşmeleri yapıor sora yarı final sora final yapıo sora tekrar dönüyor grup maçlarının ikincilerini oynatmaya başlıo :) :):):):):) çok ciddiyim şok oldum:) bi tek bende mi oluo bu hata yani?