Orjinal Mesajı Yazan: ATASHOW
valla ben her dediğinizi yaptım ama olmadı hernedense
kaydetmemişsindir yaptıktan sonra burada kaç kişi denedi ve oldu ;)
Orjinal Mesajı Yazan: emre_can_97
turnuvalardan uefa şmpnlar ligine girdim takım seçtim menüye girmeden oyundan attı bunun sebebi nedir acaba?
başka bir yama yüklümüydü fifanda?o zaman sorun olmaz ama belgelelerimdeki fifa klasörünü sil olmazsa baştan yükle fifayı!!!