hakani85 Tüm programları denedim ama hepsinde hata aldım, ayrıntılı bir anlatım yaparmısınız arkadaşlar??
hakani85 Orjinal Mesajı Yazan: tmac23 nasıl bi hata aldın dostum ona göre yardımcı olmaya çalışıyim GGS ile hata olarak bunu aldım; Yes yada No dedikten sonrada aynı hata çıkıyor, o hatada; AFS ilede başka bir hata nasıl düzelticez??
tmac23 dostum afs explorer ı açıyosun.sonra yukarda file dan import diyosun ve cv_0 ı açıyosun. sonra eğer "missing descriptors information" diye bişey çıkarsa ona no diyosun sonra liste yükleniyo.daha sonra unnamed 7804 e gelip sağ tıklıyosun ve import file diyosun.eğer "there is no room" diye bişey çıkarsa evet diyosun daha sonra kaydetmen için yer soruyo masaüstünü seçip dosya adını cv_0.img olarak kaydediyosun.işlem bittikten sonra masaüstündekini c: program files-konami-pes-img dosyasındakiyle(yada oyunu nereye kurduysan)deiştiriyosun hepsi bu kadar.kolay gelsin
hakani85 Dostum yine olmadı, salla ya zaten kitserver çıktı yakında formalarıda ekleyebiliriz .. yardımın için teşekkürler, kal sağlıcakla.. ;)
tmac23 Orjinal Mesajı Yazan: hakani85 Dostum yine olmadı, salla ya zaten kitserver çıktı yakında formalarıda ekleyebiliriz .. yardımın için teşekkürler, kal sağlıcakla.. ;) dostum yardımcı olamadığım için üzüldüm.umarım kitserverla çözersin olayı
tmac23 Orjinal Mesajı Yazan: ankaram beşiktaşın beyaz forması böylemi:) kardeş kusura bakmada elimden bukadarı geliyo.yok eğer ben daha iyisini yaparım diyosan buyur sende yap ama eğer yapamıyosanda insanların emeğine saygı duy biraz böyle alaycı tavırlarla msj yazma lütfen
oktaycemx Orjinal Mesajı Yazan: tmac23 Orjinal Mesajı Yazan: ankaram beşiktaşın beyaz forması böylemi:) kardeş kusura bakmada elimden bukadarı geliyo.yok eğer ben daha iyisini yaparım diyosan buyur sende yap ama eğer yapamıyosanda insanların emeğine saygı duy biraz böyle alaycı tavırlarla msj yazma lütfen Dogru söledin hem teşekkur edmiyo hemde...
RICO_BKR Forma çok güzel olmuş ellerine sağlık ama ben bunu çubuklu formanın yerine koymaya çalışıyorum ama yapamadım bi png dosyasını forma dosyasının içindeki bi png dosyasıyla nasıl değiştiririz? yani bu beyazı ayrı olarak png halinde dışarı aldım tekrar içeri çubuklunun yerine nasıl koyarım?? umarım anlatabilmişimdir :)
tmac23 Orjinal Mesajı Yazan: RICO_BKR Forma çok güzel olmuş ellerine sağlık ama ben bunu çubuklu formanın yerine koymaya çalışıyorum ama yapamadım bi png dosyasını forma dosyasının içindeki bi png dosyasıyla nasıl değiştiririz? yani bu beyazı ayrı olarak png halinde dışarı aldım tekrar içeri çubuklunun yerine nasıl koyarım?? umarım anlatabilmişimdir :) bir link daha koydum konu başına orada hem düz siyah ve beyaz,hemde çubuklu ve beyaz formaları bulabilirsiniz ;)
cr_1903 kardeş forma tam olarak böyle değil:)... ama yine de süper olmuş emeğine,yüreğine sağlık.Şu import etmeyi anlatırsanız çok sevinirim...tşkrler şimdiden