arkadaşlar bildiiniz gibi oyunda beşiktaş formalarının ikiside siyah ağırlıklı ve bazen rakiple oynadıımızda karışıklık oluyo biçok arkadaşımızında şikayetleri var bu durumdan.ben bu karışıklığın önüne geçmek için beyaz forma yaptım.umarım işinize yarar :)
işte görüntüler


bu çubuklu ve beyaz forma için :
http://rapidshare.com/files/81733869/unnamed_7804.bin.html
bu da düz siyah ve beyaz forma için :
http://rapidshare.com/files/83787738/unnamed_7804.bin.html
cv_0 içindeki unnamed_7804 e import ediyoruz hepsi bukadar
saygılar