evet arkadaşlar form grafiğim gerçekten çok yuksek ama her çıkışın birde inişi vardır umarım çok yuksekten aşağıya düşmem
yefa da yeni rakip everton ve rakimizle ilk maçı kendi evimizde yaptık 90. dakikada yüzümüz güldü

lige dödüğümüzde denizli ile oynadık zafer sarhoşluğumudur nedir berabere kaldık ama yenilmedik sonuçta

cimbom Ada ya çeyrek final için gitti ve beraberlik fazlasıyla yeterli oldu
