Uefa'da gurbun 3. maçını evimizde berabere bitirim 7 puan a ulaştık ve guruptan çıkmayı garantiledik nürnberg le liderlik maçı var sırada

bu sefer uefa dan lige dönüş kötü olmadı ve evimde beşiktaş a şans tanımadım

çoktuk mu ne sivas ta avucunu yaladı

ve Uefa gurubunda liderlik maçından deplasman galibiyeti alarak LİDER çıktık;
