ckr Orjinal Mesajı Yazan: ertugrul89 bu ne kerdeş kerdeş nedir allah aşkına güzel yorumlar yapın bu ne olcak yama
pence_emir ** Hiç sevmedim patchi.Sadece 2.Tura kalan takımlar var.Gruplardan başlsa daha güzel olurdu :)**