güzel patch, sadece "accumulated fatigue" açık yapmışlar, yani yorulma olayı diğer maça da yansıyor, bu çok saçma bir şey böyle bir mod için, şampiyonlar ligi tur maçlarının arasındaki uzun periyodu düşününce, bir sonraki tur maçına hala yorgun olması adamların anlam ifade etmiyor. Zaten pes 2008'de hiç iyi ayarı yok bu işin, dünyada hiç bir futbolcu 1 hafta sonraki maçta o kadar yorgun olmaz, özellikle lig ve master lig yaparken kapatıyorum mutlaka.