Oynamadıkları için hayır:D
__________________________________________

Galatasaray başındaki 100. maçımda galip geldik. Teşekkürler Sabri ;)
SIRADA: TOTTENHAM!!! GELİN BAKALIM ALİ SAMİ YEN'E :D:D
PENÇE ATMA ASLAN'IM. KÜKRESEN DE YETER!!!
Galatasaray, ASY'de Tottenham'ı Arda'nın golüyle devirdi. Maçtan 1-0 galip ayrılan sarı - kırmızılılar çeyrek finalde!


SIRADAKİ RAKİP : VALENCİA :(
24. HAFTA
Rahat bi galibiyet oldu!


25. HAFTA
Yedek kadro bu kadar zorlanmamalıydı!
Aydın ın golü ayın golüne aday ;)

SEZON SONUNDA GALATASARAY'I BIRAKMAYI DÜŞÜNÜYORUM. SİZCE BIRAKMALI MIYIM???