Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: MeSTaLLa Saol conim:D Bak Joaquin nası oynuyo gollerini de atıyo:P:D yok bole bişi ya yoq abi bi bend oynamıo adam ya takmiş bana kafayı len oynatmıorm 4-5 haftadır yenilmiorm bunların içinde barca 4-1,roma 2-0 yendim satmayı dusunuorm abi para getirsin en aızndan arsenal izlio ztn vela takası isticem :P
_Mokoena_ Orjinal Mesajı Yazan: Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: MeSTaLLa Saol conim:D Bak Joaquin nası oynuyo gollerini de atıyo:P:D yok bole bişi ya yoq abi bi bend oynamıo adam ya takmiş bana kafayı len oynatmıorm 4-5 haftadır yenilmiorm bunların içinde barca 4-1,roma 2-0 yendim satmayı dusunuorm abi para getirsin en aızndan arsenal izlio ztn vela takası isticem :P Bence hayatının hatasını yaparsın. Bi uyar oynamıyosun diye. Olmadı sonra düşünürsün ;)
kurdt Seninde kariyerin süper gidiyor abi..Ama ben hiç GS'yle başlayıp bırakmayı düşünmedim sen profesyonelsin :p Umarım ilerde GS'ye tekrar dönersin :)
_Mokoena_ En büyük isteğim o... Anlayamadığım o kadar başarı elde ettim hala tanınmışlık kıtasal:D Kocaeli'yi 1. lige çıkardığımda bile direk dünya çapında olmuştum:D
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: MeSTaLLa En büyük isteğim o... Anlayamadığım o kadar başarı elde ettim hala tanınmışlık kıtasal:D Kocaeli'yi 1. lige çıkardığımda bile direk dünya çapında olmuştum:D Yok canım daha neler:D:D Hemen Kocaeli'yi çıkardığında dünya çapında mı oldun şimdi:D Neyse o bir yanada kariyerin ss lerini bekliyoruz:)
Mert__ velada cok gelişiyo ilerde bence villayla cok ii olurlar kendi paramlada bi sag acık almayı planlıyorum joaquin yoqlugu takımı etkilemez die duusnuorm :cool:
_Mokoena_ Buyrun taze çıktı:D Bunların kalecisi de neymiş be kardeşim :mad: DERBİDE MÜTHİŞ FUTBOL, FARKLI SONUÇ:
_Mokoena_ Eee bana gelince cosuolar:D 10. HAFTA Güzel maç, güzel skor. Oyuncularımı tebrik ediyorum... Adriano 16 maç 14 gol 4 asist. Beleşe aldım değeri 21 M ;) ŞL GRUP KARŞILARŞMASI Joaquin 2 - 0 CSKA :D 4'te 4. Garantiledik;)
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: MeSTaLLa Ya çok meşgulüm Mert:P:D böle saygısızlık olmaz gorevinden kacan MANAGER!!!!:P:P:P
_Mokoena_ Orjinal Mesajı Yazan: Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: MeSTaLLa Ya çok meşgulüm Mert:P:D böle saygısızlık olmaz gorevinden kacan MANAGER!!!!:P:P:P Su anda baska bi takımda görevdeyim:P:D