Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: soner05
arkadaşım bu gta 4 değil ki gta 6 gta 4 vice city gta 5 san andreas zaten video paylaşımı için sağol
Hayır yanlış biliyorsun. Gta Vice City'nin ismi zaten Gta 3:Vice City,Gta San Andreas'ın ismi de sadece Gta San Andreas. Arada çıkan Liberty City Stories ve Vice City Stories ne peki?Öyle olsaydı bu GTA 8 filan oluyordu. Bilip bilmeden konuşmayalım lütfen. Oyunun ismine bak,Gta 4 yazıyor değil mi?
Batucum sende yanlış biliyorsun....GTA III diye versiyon war...
Gta 3:LİBEERY CİTY
Gta VC:Vice City
Gta SA:Los Santos,San Francisco,Las Vegas,San Fierro....
yani Gta VC,gta 3 deil...;)