grafiklerde tabiki gözle görülür bir değişiklik var, ama CRYSIS ile karşılaştırmayın oyun türleri farklı buna göre 3D motor yazılımları değişiyor,
illa karşılaştıracaksanız CRYSIS daha ağır basar
GTA yı ilk oyunundan beri takip etmekteyim, tamamen eğlencelik bir oyun
kime neyi neden yaptığını açıklamıyorsun ve özgürsün.
bunda ise daha çok detaya gimişler, özellikle dışmekan detayı, insanlar yine tipik GTA adamı, san andreasdaki gibi, fakat modeller daha iyi
PC ye çıkıcak oyun merak etmeyin ;)