foxsel Bu yamayla formaların ne alakası var anlamadım? Başka bir yamayla ilgisi olabilir ama.. Yamanın kaldırılması konusuna gelince yamayı kaldıramazsın. Oyunu tekrar kur.
ROBERTO.CARLOS **ben bunu direk kitserveri kurdum kitserverin içindeki dediğin klösöre attım import gerektirmeden yaptım çok süper teşekkür**:D :)
foxsel teşekkürler yorumlarınız için. Lig Tv geniş ekran versiyonu (M@$k_Hi3p ' ın yaptığı lig tv skorbordunu geniş ekran için çevirdim. Ayrıca skorbordu güncelledim.) Lig Tv 16:9 http://www.speedyshare.com/176778935.html yorumlarınızı bekliyorum.
dogan_1977 kardeşim emeğine sağlık.senden daha iyi bu işi yapan yok.ama link kırık galiba ilgilenirsen sevinirim
Kulfettin Yamayı silmek çok kolay. Pro Evolution Soccer 2008/Kitserver/img/rv_e.img/ klasörü içindeki dosylaarı geri dönüşüm kutusuna yollamanız yeterli.
caNber rv_e deki unnamed 50 yi dediğiniz gibi yaptım değiştirdim ama hala ekran siyah detaylı bir şekilde anlatabilirmisniz?şimdiden teşekkürler
matrix716 MERHABA ARKADAŞLAR STAR TV SCOREBOARD YAPAMADIM YARDIM EDERSENIZ SEVINIRIM ARKADAS RAR IN İÇİNE NASIL KURCAMIZ HAKKINDA BİLGİ VERMEMİŞ SİZ VERİRSENİZ SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER:)
emonettea Selçuk Abi linkler kırık 1 zahmet linkleri yenilersek diyorum güzel olur diyorum,lütfen bu sorunu çöz.Tüm 16:9 olanları kastediyorum.1 türlü indiremedim.Siteden silmişler 16:9ları
ayhann7 beyler ben bunu kuramadım ya hem topları yapamadım hem skorboard bana bunlrı yapana benden 40 kontor harbı harbı dj_ayhann@hotmail.com lutfn yardım edın arkadaslar
BluE_Boi iki scorboard un da 16:9 versiyolarının linkleri ölü... konu sahibi ya da indirmiş olan biri bi el atsın...