Orjinal Mesajı Yazan: umutacer
yabende oyun içinde star tv logosu ve üsteki logolar siyah görünüyo lütfen yardımcı olun
RAR dosyasının içindeki rv_e ve cv_0 dosyalarının tamamını afs ile değiştir. rv_e i ya da cv_0 yüklemezsen çalışmaz.
Bunları yapmana rağmen hala olmazsa pes 2008 cd/dvd sindeki cv_0 ı al konami klasörüne at yamayı onun üstüne kur.