oloo_aslan slm kankalar pokemon hayraniyim ben sitesini buldum http://www.pokemonsatiyom.com iyi oyunlar
ozzi95 ya arkadaşlar ben yeni üyeyim de pokemon indigo da nasıl evrim geçirtcez bi söleyebilir misiniz lütfenn
haso2323 ya bende ögrenmek istiyorumbende bulbasurı ıyvasaur yapamıyorum nasıl geliştirecegimim bilmiyorum leveli de uyuyo
hardtruck ben yeni uyeyim bende pokemon sever biriyim bisi sormak istiyorum pokemon battle arenada sing up(kayıt) olamıorum pokemon craterdeki kullanıcımda girmiyor oraya nasıl yeni kayıt acarım bi yardım edin lutfen (mew dısında butun kutsal pokemonlar vardı yazık oldu..)
lonca plz ARKADAŞLAR. NEDEN GİRİLMEDİĞİNİ SÖLİYCEM AMA REP VERCEKSINIZ:D :D nese. pokemon craterin sitesi deişti. yeni sitesi http://www.pokemonbattlearena.net +REP PLZ
eylemm Arkadaşlar bu iyiliğimi unutmayın size pokemon cratere giriş sitesini veriyorum : http://www.pokemonbattlearena.net İşte bu.:cool: ;)
tutu1995 bşi sorucm foruma yni üye oldum pokemon hayranlarındn biriyim bnde:) pokemonindigoda çok güzel bi oyunda pokemon shop center falan oralardan nası eşya poketop alabilirim onu söylerseniz size minnettar olurum
Passenger tutu1995 @ ard arda mesaj yazmak forum kurallarına aykırı,mesajının altında düzenle seçeneği var onu kullanabilirsin birşey eklemek için.şimdilik bir uyarı niyetine..bir dahakine ceza alırsın.