zuhahaha sizin lwl 100 lük pokemonlarınız gitti benim ise 6. olan hesabım gitti bana oyun kurucusu yani Mr_Hobo mesaj çekti ingilizce olarak tamı tamına 150.000$ vericeklerdi ancak 18- dim bni tanıyan tanır da pokemonindigo çok yavaş acayip yavaş sizdede öyle mi başlasaydım kesin orada 1.liğim vardı Mr_Hobo ile konuştum orada devam etmeyecekmiş FORUMDAKİ YAŞIM TAMAMI İLE
YANLIŞTIR SADECE POKEMONİNDİGO NUN AĞIR OLDUĞUNU SÖLEMEK İÇİN ÖYLESİNE AÇTIM ;) NORMAL YAŞIM 12