kurdt Orjinal Mesajı Yazan: Alexandrea Pato kesinlikle 2005 ama en komiği 92'ydi hem 1969 yıllarının kadroları var hmde oyuncular hakeme dalıyo:D Ben Fifa'nın ilk serisinin Fifa 94 olduğunu hatırlıyorum ? :o
.Hakan. Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Orjinal Mesajı Yazan: Alexandrea Pato kesinlikle 2005 ama en komiği 92'ydi hem 1969 yıllarının kadroları var hmde oyuncular hakeme dalıyo:D Ben Fifa'nın ilk serisinin Fifa 94 olduğunu hatırlıyorum ? :o merak ettim küçük bi araştırma yaptım doru sölüosun. ilk fifa 94 arkadaş neyden bahsedio acaba:D
ROBERTO.CARLOS **aslında hepsi güzelbütün fifaların kendine göre özelliği vart mesela 2006 da oyunun içinde tsl yoktu yapamayla oluyodu ama 2007 de var**