Mad_Dragon efektler bakımından FIFA 2006 World Cup, oynanış bakımından FIFA 08, menü bakımından FIFA 06...
fb33 bence fifa99.o dönemde o teknolojiyle yapılmış en iyi oyundu.oyunun devam eden serilerine rağmen halen 99 oynayan birçok arkadaşım vardı.
Chucky_Horror sorulması bile hata :D kesinlikle 99 cd artık calısmıyo ama yakın bi zamana kadar oynuyodum yani olsa yine oynarım mukkemmel bi bas yapıttı fifa icin
Life. **kesinlikle 2005 ama en komiği 92'ydi hem 1969 yıllarının kadroları var hmde oyuncular hakeme dalıyo:D**
No Username Kesinlikle FİFA 2005, ama FİFA 2003 de tam bir hastalık yaratmıştı bende Türkligi kendine bağımlı hale getirdi :D fifa 2000 de güzeldi ve o günden bu yana fifa hastasıyım
Tomas Rosicky Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon efektler bakımından FIFA 2006 World Cup, oynanış bakımından FIFA 08, menü bakımından FIFA 06... aynen katılıyorum
.Hakan. gelişme bakımından 2001(adamlar ilk reklamı yaptılar:D) oynanış bakımından 2008 ama kalite ve efektler bakımıdn 2006 wc Alexandre Pato 95 li adam 92'yi nerden bilir bn bile 2 yaşındaydım o zamanlar:D