Kezman_batu9 Bunun ne işe yaradıgını söylesende arkadasım millet faydalansa bari bi paylasım yapcaksak düzgün olsun.
ozi124 :confused: ya arkadaşlar pes2008 1GB ram istiyor fakat bu oyunda çözünürlükleri ayarlamak diye birşey yokk bilen varsa ltfn sölesin