burak550 arkdaşlar ben yahtım ama güzel oldu gerçekten indirmenizi tavsiye edirm lowda oynayanlar için http://rapidshare.com/files/76532834/Fix.Resolution.PES.2008.no.demo_by_Gabro_82.rar
aemreb Orjinal Mesajı Yazan: fenerbahche aynen bunu yapınca seyirciler fln mı gelio evet aynen öyle ;)
tegmen_ugur arkadaşlar ben normalde mediumda oynuyom ama bunu kurdum high a geçtim oynayabiliyorum fakat medium gibi gözüküyo hala
futbol_maniagi_ yoqyoq walla bu yama hiç bi işe yaramıoindirdim zaten dosyanın bi tanesi bozuq çıktı hiç bişi olmuo bunda
adleyba kardeşim bunların içindekiler ayarı aynı benimkiyle ne fark edicek hem biriside bozuk çıktı hiç açıklama yapmadan koymuşsun anlatsaydın napıcamızı
amele2525 ulan bir deli atıyor taşı kuyuya kırk akıllı çıkartamıyor, bu ve bunun gibi adamlara gıcık oluyorum almıştır bir yerden bu dosyayı okumuştur şöyle şöyle diye ama iş icraata gelince, YOK...:mad: